24/11

Och det är bara 1 månad kvar till Julafton!

Skolan flöt på bra även fast dagen bestod utav 2 Togga lektioner, fick även reda på att han slutar efter jul. Lite tråkigt och jag tycker faktiskt synd om honom om jag ska vara ärlig. Men om man ska tänka på vårat eget bästa så är det bara bra om han slutar, men lär sig ju faktiskt ingenting. Efter skolan fick jag med mig någon konstig jävel hem som vet precis vad jag tycker om. Vi åt mycket god mat och pratade i evigheter, som sagt, precis vad jag tycker om!

Sitter nu och kollar på Boston tea party, alltså på Filip och Fredrik och dom två är ju för roliga. Fulla på jobbet kör dem idag och jag kan bara inte sluta garva, så härliga!

Daniella
Ni två tillsammans, så jävla patetiska och töntiga så det är fan i mig inte sant!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom då kissen ;)

De "två patetiska" väntar på dig^^

2008-11-28 @ 16:45:32
Postat av: Daniella

okej? :S

2008-11-28 @ 17:00:39
URL: http://daniiella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test