26/11

Känner mig jätte tråkigt just nu, har inget att skriva om och när jag väl skriver blir det bara blaha av det hela. Jag vill inte vara sådan! Jag vill vara rolig och att det ska vara kul att läsa min blogg. Saker jag hittar på, tankar, känslor, upplevelser som är roliga! Men som sagt, just nu är det absolut inte så. Det blir ju inte direkt bättre heller när jag inser att det blir inte mycket roligare, jag gör inga roligare grejer, jag tänker inga roliga saker och jag upplever inte heller några roliga saker. Jag är helt enkelt en tråkig människa för ljuga kan jag ju inte göra, hitta på massa roliga tankar som jag tänker. Det blir inte lättare heller när jag vet att jag är såhär, är jag så tråkig? Jaja slut med det där struntet för det skiter ju ni i.

Helgen som jag lyckades nämna i förbi farten här om dagen längtar jag stort till! Massa mys ute i Jonnas stuga med massa bra tjejer vilket betyder massa bra. Glömmde massa mat också! Behövs en sådan helg, bara slappa, andas, skratta, och bara va. Längesen det var så nu och jag tror att det är mycket viktigt att man tar sig tid med sådan. För att jag, vet inte om jag bara har fått för mig det men att många iaf tror att man måste ta den där lilla stunden när man andas ut själv. Det tycker absolut inte jag, det ärklart att det är viktigt, men om man spenderar tid med dem som man tycker mycket bra om så kan man slappna av och bara vara sig själv. Så kort och gott, det ska bli skönt!

Men än så länge är det en dag kvar i skolan som jag siktar in mig på. En dag... Med en lektion. Onödigt? ooooohja! Men biter ihop och skrapar ihop lite närvaro, som iofs säkert sitter fint på utvecklingssamtalet som jag senare på eftermiddagen ska ha. Första utveklingssamtalet på gymnasiet och det känns som om jag fortfarande går på lågstadiet ska jag medge. Utvecklingssamtal? Jaa joo, det har väll gått bra för Daniella den här terminen och det står bara att hon ska prata lite mer om ämnet på lektionerna och vara inne mindre på msn på lektionera. Så då var det samtalet slut, jag behöver inte gå nu.

Men nene, klart vi ska ha utvecklingssamtal, det är ju så nyttigt så...

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

jag upplever dig definitivt inte som tråkig :O

2008-11-27 @ 11:38:37
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: annie

gör bara tråkiga saker!? du skrattar ju hela tiden tycker jag, även när du BARA är med TRÅKIGA annie som du tydligen upplever det :( fy tusan vad jag har blivit lurad!

2008-12-01 @ 10:28:37
Postat av: Anonym

gör bara tråkiga saker!? du skrattar ju hela tiden tycker jag, även när du BARA är med TRÅKIGA annie som du tydligen upplever det :( fy tusan vad jag har blivit lurad!

2008-12-01 @ 10:29:41
Postat av: Daniella

Nu var det så Annie att jag kände mig tråkig den dagen för jag inte hade gjort något, och du vet att jag har roligt med dig bajskorv! :)

2008-12-01 @ 10:34:08
URL: http://daniiella.blogg.se/
Postat av: maria

vad är det jag läser?

din bild om dig själv är verkligen inte den du sprider utåt ska du veta. man bli alltid glad av dig din lilla nöt :) andra tankar tack! gumman <3

2008-12-02 @ 20:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test