27/11

Sitter och försöker pilla ihop en powerpoint om mig själv som vi har i läxa tills nästa vecka. Men det är helt omöjligt utan noll fantasi. Tänkte vara lite duktig eftersom att jag inte ska va hemma något i helgen, även söndagen går bort för att fria farfar, Ronja? hoppas du ska dit! Ingen fantasi och så som det lät på honom var det inte bara att slänga ihop något och få med det man skulle för att få ett bra betyg, nej nej nu skulle det ploppa upp texter där, rutor hit och bilder dit! Jaja, jag får fortsätta klura lite till påt.

Morgondagen är fullspäckad med dessvärre plugg och städning. MÅSTE skriva klart i alla fall lite mer än hälften utav bokredovisningen för den MÅSTE jag få bra på. Så jag antar att det blir att dra sig tillbaka till powerpointern nu och sedan vidare till kojjs, är redigt trött nu! Även fast jag lyckades somna ett antal gånger hos Affe, sorry!

Daniella
27/9-08

Kommentarer
Postat av: sofia

Nej vad snäll du är, vad glad jag blir !! du kommer bli ännu gladare snart nån dag när du läser min blogg kan jag lova, mer avslöjar jag inte ;)

2008-11-28 @ 15:41:48
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha, det kommer om några dagar eller så ;D jag har tänkt på det i flera månader och nu ska detta publiceras!

2008-11-28 @ 16:09:01
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test