<3

Inte skrivit på dem senaste dagarna, och anledningen är för att jag inte har haft tid. Inte för att jag har gjort speciellt jätte mycket. Utan nästan för att jag helt enkelt har glömmt bort det, sorry. Har hunnit med, klippning/färgning, det får vi tacka bästa jannie för, hockey... och ni själva hur den matchen slutade. Lite party och som för omväxlingensskull var i vikingstad. Det var trevligt med lite nytt folk! Gårdagen spenderades i ishallen, hemma och sedan på kvällen i vikingstad hos Affe med Annie och Zapparn. Så jag ska absolut inte klaga på någonting för bra har det varit!

Nu ser resten utav dagen inte så rolig ut, måste ner och städa vilket alltid känns som om jag har fått pesten efter mig. Men jag behöver pengarna så jag antar att det bara är att pallra sig ner. Sedan måste jag snabbt hem och plugga och städa mitt eget rum. Vilket inte heller är så uppiggande. En kort sammanfattning utav det skulle annars kunna vara; en vanlig söndag för Daniella. Usch.

Daniella

Kommentarer
Postat av: erkers

det är en jävla tur för henne det!

och bara så hon vet så läser jag hennes med ;)

2008-11-16 @ 22:48:11
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test