5/11

Skolan som vanligt idag och det flöt på, drog ner på harpan och körde faktiskt bara några omgångar, det funkar ju rätt så bra det här. Slutade egentligen vid halv 5, men som jag nämde igår så var det öppethus så det blev att stanna kvar något längre. Delade ut lappar och svarade på endel frågor, det gick ju galant (?) Nej då, men lite nya elever ska vi nog lyckas få in på skolan. Även fast det vart endel fel sägningar och stammningar.
 På tåget hem mötte vi 2 störda killar som jag har saknat, nämligen Salle och Robban. Hade glömt hur kul vi ha haft och hur många minnen som det finns. Samma klass sen 6års sätter sina spår och det var sjukt kul att träffa dem! Så gammla klassen, dags för en återträff snart va!? 

Nu har jag precis hoppat lite hopprep som tydligen ska vara bra, 10 min hoppande = 40min i spåret, kan ju alltid vara något att tänka på när man står det och håller på att dö när man hoppar, det är jätte jobbigt, tro mig! När man var liten kunde man stå hur länge som helst, nu räcker det gott och väl med 10 min!
 Plugga måste jag med göra nu, matteläxa tills imorgon som inte känns allt för rolig. Procentkapitlet är inlett och det är det värsta som finns, jag förstår bara inte hur man gör även fast det säkert är skit lätt.

Helgen är rätt öde, vet absolut inget att göra, eller det vill säga om jag slipper att åka på 50års fest. Känner ifs inte för att göra så mkt, men något skulle alltid vara kul. Bara gå på bio eller som sagt ta det lugnt. Aja det finns alltid något man kan hitta på. En sak som jag förresten vill är ut och köra lite. Måste ju börja öva nu riktigt ordentligt och eftersom att jag verkligen fick en tänkare då jag insåg att det va mycket roligare än vad jag trodde!

Men nu väntar matten!
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test