Helgen

Fredag: Blev väckt utav Annie halv 9 på morgonen och det var inte det roligaste. Så eftersom vi ändå var vakna drog vi ner till Lundbybadet och tränade lite. Sedan ner på stan och tog en fika med Nadine. På kvällen åkte jag till Affe och var där hela kvällen, Mys!

Lördag: Vaknade sent och stressade ner på stan, köpte farsdag present och sen drog jag Annie och Lina en snabb fika. Blev ut en snabbis och övningsköra. Sen hem och fixa och peppa inför kvällen. OCh kvällen som sagt var, blev inte som alla hade tänkt sig. Det slutade med att jag var på jävligt dåligt humör. Och att vi lärde oss något, människor slutar aldrig att förvåna och att det går inte lita på någon.

Idag: Nu sitter jag på jobbet och ska egentligen städa. Men är i stort sett klar. Efter det blir det ut att köra sen efter maten och då blir det ut till farmor för att käka lite gott. Ikväll kommer nog Affe, Annie och Zapparn.

Jag erkänner, jag är rädd. Jag skulle göra vad som helst.
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test