nya tag...

... Är precis det som gäller just nu. Känner att det är dags att lägga in reserverna, även fast vi precis har börjat efter lovet. Är trött,seg och orkar ingenting, en utav anledningarna till det kan ju vara för att jag inte somnade förns runt 3 snåret inatt. Måste  tagga sängen tidigt idag även fast jag har plugg och träningspass framför mig innan sängen kommer att locka.  
 
En annan sak, som egentligen är rätt bra är att det är sjukt kallt på våran skola, idag stod termometern på 15 grader och jag tror alla satt och hackade tänder. Man piggnar till rätt fort på morgonen, men sen vänder det när man sätter på sig vinterjackan och myser in sig i den. Då är det rätt farligt ibland. Så jag tror att det ser rätt roligt ut när hälften sitter insomnade i sina vinterjackor och andra halvan sitter på hel spänn och hackar tänder.

Kort inlägg, dåligt med tid, och på rätt dåligt humör, ni får vara nöjda för dagen.
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test