okej

Gårdagen bestod mest utav skola, och för att inte glömma att nämna att vi var på blåklinskolan. Kändes jäkligt konstigt och när jag tänker på det så var det ett halvår sedan jag var där sist, ett HALVÅR! Det är lite läskigt att jag vågat släppa taget om den där lilla skolan, med tanke på att jag började vara nervös inför gymnasiet redan i 8:an. Men nu sitter jag iaf här, aa på gymnasiet vill säga.  Resten utav gårdagen bestod utan träning och plugga plugga plugga.

Nu är det rättskunskap och jag förstår ingenting, vi har hållt med med de här i 2 veckorn nu och fråga någon vad det är vi pratar om så blir det helt tyst, jag har faktiskt ingen aning. Efter skolan blir det att åka och träna, istället för att roa mig med dem andra busungarna på bio. Kul liv!

Jaja, jag vill ha helg, och jag saknar en viss person.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test