Skolan

Sitter i skolan just nu och under dagen har jag hunnit genomlida 1 matteprov, några tal, väldigt äcklig olivpudding och även jävligt många omgångar Harpan. Dagen har varit slapp än så länge och jag tvekar inte på att det kommer att bli något jobbigare. Har Svenska just nu och vi ska plugga till provet. vilket resulterade i ett par flera omgångar Harpan, men inte vilket Harpan som helst utan nu har jag börjat gå över på spindelharpan. Taggar inför turneringen mot Annie!
 
Aae känner att det här inlägget blir sjuk dålig, hahahah. Jag är inte bra på det här. Och jag funderar starkt på att lägg ner den. Finns inget intressant att skriva och mina dagar ser i stort sätt likadana ut. Kan ju inte vara roligt? :S
Det kan inte låta bra, varje dag kommer jag hem, klagar på att jag inte orkar skolan, men uppe i allt klagomål så kommer hemligheten ut. Våra lektioner (mina) går ut på harpan, och då tänker ni självklart, hur jobbigt kan det vara? Och ska jag vara ärlig så är det de, man blir helt seg och följderna av det blir att man inte orkar. Nu kommer ännu en tanke upp i era huvuden, Sluta spela!? DET GÅR INTE! Jag har blivit beroende.

MEN, med tanke på att jag slutar om 45 min och just nu har vi gått över till att ha mentorstid så är det rätt slappt om jag ska vara ärlig (det vet ni ju redan ifs). Sedan är det träning och plugga lite.

Förresten, maknadsföring av skolan har jag och några fler elver på skolan tagit på oss, så kom på öppethus IMORGON alla 9:or värt att kolla på!
Daniella


Kommentarer
Postat av: lina

lägg inte ner daniella !!!

2008-11-04 @ 23:28:44
URL: http://linafreij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test