asfkmfkdfk

Vill dra ett långt inlägg, men känner att det inte finns ord så att det räcker till. Om jag har tur kanske jag kan få ihop några rader, och då menar jag verkligen tur!

Kvällen vart väll inte direkt den hitt som många hoppades på, iaf inte för mig. Jag var absolut inte pepp när vi åkte iväg, och humöret höjdes inte direkt när vi kom fram. Inget fel på folket och deras humör men var helt enkelt inte på humör. Det vart veligt (som det i stort sätt blir varje gång nu för tiden) om ifall vi skulle ta bussen tillbaka eller om vi skulle stanna och traska hela vägen hem. Jag kände absolut inget sug för att gå hela vägen ifrån Anton så vi började kubba som fan mot bussen, men smarta som vi är ger vi upp och när vi är 150 meter ifrån busshållsplatsen ser vi bussen åka förbi. Jag kan ju garantera att det inte fick någons humör att bli bättre. Efter massa desperata samtal efter skjuts så kommer faster Maria i rena turen som en räddare i nöden!

Och nu sitter jag här, med ostbågar och iskall cola och det kan nog inte bli mycket bättre i ett läge som detta. Även en väldigt läskig rulle som går på tv:n, har sett den innan men jag är alltid harig när det gäller att kolla på skräckfilmer själv.

Men nu ska jag krypa ner under täcket och fortsätta kolla på filmen, även fast jag vet att jag kommer att få det svårt när det gäller sovandet. Men imorgon blir det lugnt då det står Städa och Affe på schemat, kan ju inte bli mycket bättre, om man bortser från städningen. Sånt man får ta.

I have never felt this way before
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test