11/10

Bara 16 dagar kvar nu (A)

Gårdagen var slapp på dagen, motion och solning, hann även med en fika på stan med 2 mycket bra personer. På kvällen begav jag mig ner till station och mötte Affe, vi tog sällskap med Annie och Herman till Daves där vi mötte två turturdovor. Längesen man åt daves kom jag på när jag satt där, förut kunde det blir 1-2 ggr i veckan med flötAnnie. Men inte nu och igår var det faktiskt gott för en ovanlighetensskull (stavning?) . Vi gick senare hem till Sara och kollade idol. Kvällen slutatde ute som dom vanligtvis brukar göra när man inte har någonstan att ta vägen.

Idag ska jag snart upp och kolla på Hockey med Annie, Nadine och Malin, trevligt att träffa Malin, för det var rikigt längesen! Och ikväll ska jag vara med Affe, får se ifall Annie och Jeff joinar oss!

- Kort och dåligt inlägg, men jag är tidsoptimist.
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test