Glaaad Daniella

Kom hem från en promenad för en stund sedan och på köpet fick man en beställning utav ett inlägg, och inte vilket inlägg som helst utan den här gången ett glatt inlägg. Det var någon vid namn Robine Bremer som tycker att jag klagar för mycket (?) förstår inte vad hon menar med det, antar att jag inte riktigt har fattat vinken med att ha blogg... Men jag ger min glada sida en spark i baken och gör ett försök till ett så kallat glatt inlägg!

Ska jag vara ärlig så valde hon faktiskt en riktigt bra dag att vara glad på! Fick reda på att rättskunskapsprovet är flyttat en dag och med det blir det aoutomatiskt en dag mer att plugga på till (smart!) Jag är i stort sättt klar med caseuppgiften, spanska läxan gick faktiskt rätt så hyffsat och imorgon är jag ledig, shalalal! Men inte ska jag ligga på latsidan inte, utan vårdcentralen och tandläkaren ligger på schemat och även plugg, men det ska bli riktigt skönt tycker jag allt! Bara för att jag är positiv till det slår jag vad om att det blir min första fredag i skolan nu i veckan...

Vi tjejer plannerar redan nu fest i helgen, och jag tror att vi ( läs:Jonna) är mer pepp än aldrig förr. Och nu hoppas vi och håller tummarna hårt för att det ska bli något! Vi har även hittat en sjukt nice stuga som vi planerar, vill och ska hyra! och ska jag vara ärlig så är det meningen att vi ska hyra den, det står redan vårat namn på skylten till dörren och jag ser fram emot det grymt mycket! Alla tjejerna, i en backe och absolut INGEN eller iaf inte så många har stått på ett par skidor innan, kan ju inte bli mer än ett par lyckade dagar!

Men nu ska glada Daniella ta tag i lite rolig matte så hon slipper göra allt imorgon, sedan ska hon nog läsa på lite underbar rättskunskap. Kvällen ser bra ut än så länge och morgondagen med plugg och nödvändiga grejer ser lika ljus och och hon är glaad! om ändå bara min skrutt kunde komma hit, det skulle sitta fint, men man kan inte få allt.

Glatt och glatt blev det inte, mer alldagligt men se på fan, de får hon vara nöjd med. Puss på det och puss på alla minnen som kom upp när man träffa na! Och lite saknar jag de faktiskt ( läs igen: mycket) . Men back to reality  för nu vaknas det plugg :D

Daniella


Kommentarer
Postat av: Jonna

haha du är ju så rolig!

som om jag är pepp på fest? aldrig hallå:S har inte festat på....... aa du vet;) haha

2008-10-13 @ 23:19:04
Postat av: robine

haha bra ! du börjar fatta det där med blogg nu

2008-10-14 @ 09:04:08
URL: http://robinebremer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test