19/10

Fredag: Motion, solning och en fika på nera på stan gjorde min dag och på kvällen begav vi oss hem mot Jonna och hennes bastu. Prat mys och dricka innan vi drog vidare hem till Jepser.

Lördag: Vaknade väldigt tidigt, rättare sagt redan vid 9. Tog ett långt skönt bad, lyssnade på lugnt musik och brydde mig bara om mig själv för ett liten stund, vilket behövdes. Fixade mig sedan iordning för en promenix med Annie vilet resulterade med att vi kom til daves då Annie blev hungrig. Kvällen blev väldigt rörig då det egentligen skulle spenderats hemma hos mig för filmkväll. Men som sagt rörigt blev det så det slutade med att jag satte mig på tåget i all hast och åkte till Affe vilket jag inte tackar nej till! Oscar och Zapparn var även där dom små nördarna.

Idag: Städat, promenad med Annie, den här gången längre ska jag vara ärlig och säga. Sedan har jag bara pluggat, pluggat och pluggat. Inget tycks heller gå in i mitt huvud och jag lovar er, det blir ett ig för mig imorgon och  nu överdriver jag inte. Det håller inte det här.


Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test