23/10


Inte långt kvar nu till den STORA dagen!





Jaha, då har man gått på höstlov och det känns riktigt jävla rå nice! Kunde inte kommit i mer rätt tid. Som alla vet så har det varit väldgt mycket i skolan och känner nu att det behövs för att ladda upp batterierna. Så jag är glad!
 Dagen var också väldigt bra, började ju dock med spanska prov som gick rätt så trögt vilket det alltid gör, så jag ska inte direkt klaga. Och följdes sedan upp med endel heta debatter! Det var roligare än vad jag brukar minnas så jag tycker det gick rätt så bra, trots att det känndes som om jag svammlade en hel del, men ska absolut inte klaga. Efter det blev det TBS after school. Lekar med alla klasserna för att lära känna varanndra, såhär sisodär 2 månader efter att vi har börjat, bra gjort (Y) Men det var kul iaf och det avslutades med pizza och egengjord tårta, dock inte lika mumsig.

Imorgon blir det ett pass på lundbybadet det första man gör, och om att jag förhoppningsvis hinner med en solning, På kvällen blir det lugnt med mys med en mutcho bueno persona och det blir braaaa.

Förresten åker Jonna till Usa den ungen! Du får ha det så bra och räkna med att du kommer att saknas!

Daniella

( Förresten, ser alla min nya desigen? :S Eller är det den gammla? )

Kommentarer
Postat av: nadine

somsagt jag ser den nya :)

2008-10-23 @ 23:12:46
URL: http://nadinesincic.blogg.se/
Postat av: sofia

den nya, skitfint döh :)

2008-10-24 @ 14:49:56
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test