26/10

I fredags blev det som tidigare nämnt lugnt hos Affe

Igår på dagen blev det ner på stan på en liten snabb fika och kika runt på stan. Men jag har blivit väldigt snål på senaste tiden och helt plötsligt får jag dåligt samvete om jag ska köpa någonting, kanske bra tycker ni men jag vill ju köpa kläder!
men aja, på kvällen blev det först hem till Annie och sen vidare ut till Gunilla. Trevligt trevlig så det tackar vi för! Avslutades som vanligt med en tripp till Sibylla.

Idag blir det fullt hus med gäster och kanske lite presenter om jag varit snäll (A)
Känner ingen ork för det här och jag är på dåligt humör. fan.

Du får inte tro att jag inte försöker, det gör jag verkligen. Men ibland är det svårt.
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test