29/10

Nu ger vi bloggen uppmärksamhet, dålig uppdatering känns det som. Men är det lov och man inte har någonting på dagarna att göra så är det klart att man inte har tid =)

Nee, men ska jag vara ärlig så har det varit rätt mycket, allt för att hålla hyperungen Annie aktiv. Så dagarna än så länge den här veckan har för mesta delen spenderats så lånt från mjölby som möjligt, eller som man annars kan säga, Linköping. I måndags blev det ju allt lite affärer, i tisdas så blev det för lite omväxlingsskull Vikingstad på dagen hos en rätt snygg peson om jag skulle erkänna själv. Sedan drog jag mig vidare till Linköping och Saga bion med Annie, Lovisa och Emma på kvällen. High School Musical stod på biljetterna och den var ju som vanligt bra, även fast ettan alltid kommer att vara bäst. Men så är det ju alltid av någon konstig anledning när det kommer uppföljare. Och tillsist så var vi framme till dagens bravader. Linköping varje dag, och om man tänker på det lite så betyder det att även denna dag spenderades där. Dock mer effektiv och rolig, hittade grymt mycket mer än i måndags. Även en jacka som jag gick och blev kär i. Då kom telefonen till användning och mamma är för snäll! Kvällen blev det A-lags match!

Förresten, när jag ändå hade ämnet jacka uppe så kan jag ju medela att den kommer till stor användning! Det börjar bli lite väl kallt ute och det skrämmer mig. Då inser man hur fort tiden går. Att det känns som om det precis nyss var skolavslutning. Det ända bra med vintern är julafon och nyår, även fast det tycks bli sämre och sämre på julen, känner inte alls den där härliga pirriga känslan i magen längre när man börjar närma sig 1 Advent. Antar att det är åldern som spökar, ajabaja, inte redan! Men om man ser det från den positiva sidan, om det gick fort till vintern, så får vi hoppas att det går lika fort till sommaren!

Men nu väntar en natts sömn för att sedan få stå ut med Annie imorgon, neevars så farligt är det inte! =)
Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

vad har du för telefon? :)

2008-10-30 @ 09:40:54
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test