6/10

Kom på att jag inte informerat er om hur det har gått med mitt Godis och träningen. Och ska jag vara ärlig så har jag lagt det hela på hyllan lite smått. Försöker och inte hänga upp mig för mycket för pratar vi om Daniella så är det lätt att det går till överdrift. Men jag har klarat mig hyffsat bra igenom veckorna, kanske har missat någon gång så rätt duktigt har jag varit faktiskt (A)

Fick nyss reda på att jag ska sitta barnvakt vid 6, mindre kul. Men bara hålla tummarna att jag får någonting för det! Så jag tar min dator under armen och går bort till dom små busungarna Whilma och Noel. Får se hur det går med pluggandet men ska jag vara ärlig så måste jag nog vara lite tråkig ikväll emot dom, känner att jag kommer inte klara den här veckan annars.

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

va:O ben? :O det har aaaaldrig någon sagt förut! är nån snygg så är det du, TACK DANIELLA!

2008-10-07 @ 06:44:19
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test