21/10

Nu lovar jag er att den som säger något opassande till mig får helt enkelt se upp. Fick just reda på att det antagligen inte blir någon skidresa, iaf inte för mig. Skrattar gör säkert vissa, men jag blir så jävla förbannad på mina föredrar!

Slappis dag i skolan, med i stort sett ingen matte och på engelskan skippa vi läxförhöret och checka film istället, enligt mig själv, mycket bättre! Efter skolan blev det hem och käka lite smått för sedan var jag och Annie minsann duktiga och tränade lite halvt, med andra ord; det gick som det gick.
  Som jag innan har varit inne på med mitt nyttiga liv, har absolut inte funkar bra dom senaste 2 veckorna, godiset går la sådär, ja försöker iaf! men träningen är faktiskt helt i botten och jag skyller helt och hållet allting på mitt knä och kommer antagligen fortsätta att gör det med, för inte värkar det bli något bättre! Så jag antar att träningen fortsätter ligga i botten!
 Imorgon är det körskola som gäller för inskrivning, synundersökning och hela faderullan. Känner absolut ingen ork för det men jag säger som en vis man en gång i tiden sa, det blir nog roligt när jag får det gjort och är redo för vägarna!

Nu blir det mer spanska för på torsdag är det prov, sedan är det bara tt börja tagga inför helg och sedan vidare mot lov!

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

nej fyfan va surt att du inte fick följa med.. nae fy jag lider med dig!

2008-10-22 @ 14:16:50
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test