Födelsedagen

Jag har nu insett att livet är inte allt för tokigt. Utan det är ju riktigt bra och vissa är jag glad för att jag har, ni vet vilka nu är!

Började morgonen, eller nee. Jag ska snarare säga började natten utav min födelsedag med Annie på våran vanliga plats, ett litet men värt firande. På morgonen, eller nee det skulle man också lika gärna kunna kalla natt för att klockan 6 blev jag nämligen väckt utav mamma och pappa. Frukost på sängen och självklart presenter. Eftersom dom är bäst så fick jag min drömmobil och jag är super nöjd, dock kommer den inte förns i slutet utav veckan.
 Efter en väldigt lång stund, när klockan slog 3 begav jag mig bort mot lkpg för att träffa lite folk och checka affärer. Mycket om och men blev det men tillslut kom jag fram till mitt slutmål så det var det värt. Och är det inte typsikt att man aldrig hittar någonting när man för en gångs skull har pengar!?

På kvällen, lite extra firande av mamma och pappa. Sen blev det bort till Maria och träffade några utav tjejerna. P.S i love you Kollade vi på och det vara nära till tårarna flera gånger, eller vad säger du Lina?

Och nu sitter man här, lycklig. Glad för dagen som gått och tack för alla presenter!

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

känslan av att ha haft en bra födelsedag är fan otrolig :P jag är lika nervös varje gång för att den ska va askass

2008-10-28 @ 07:29:12
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: Lina

haha ja den va förjävlig ! jag trodde att jag kunde dölja det ganska så bra men det gjorde jag visst inte :D jag hatar sånna filmer samtidigt som jag älskar dom, jobbigt..

2008-10-28 @ 19:55:53
URL: http://linafreij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test