Hemmadag

Precis vad dagen bestod av och det är ju fakiskt väldigt tråkigt! Det lustiga är även att det hela dagen kännt som om jag är sjuk. Varit varm, gått okring i myskläder, legat i sängen i stort sätt hela dagen förutom under dom små ärendena jag skulle utföra, Tänkt på att dricka mycket vatten för att får bort febern (?) ta dig samman Daniella, du har för fan ingen feber! Varit lite små yr och mått illa. Men jag antar att det är staffet gud gav till mig för att utnyttja en skön hemma dag utan ångest. tack =)

Men annars är det bra, eller nee. Mitt knä är helt åt helvete och jag har helt plötsligt jätte ont. Haltar omkring överallt och grimaserar så fort jag rör på det. En bra dag att åka till vårdcentralen, nu väntar jag bara på röntgen och sen hoppa sjag på att det är minisken som strular så att det blir operation, för nu är jag trött på det här knät!

Men trots att det känns som om jag är sjuk och jag har jätte ont i knät, så känns det rätt bra! Och förresten påtal om knän så är jag jätte hungrig hela tiden, inte bra! Men tillbaka till det andra och nu ska jag plugga mer, för det blev det ju knappst av idag, men ska jag erkänna ligger jag bra till nu, bara rättskunskapen som känns lite knivig.

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test