Mina ögon kommer alltid le mot dig...

                       
  

Dagens bravader i skolan bestod av, argumentationer, matte, mycket spanska och på det lite företagsekonomi. Och det satt rätt fint på en torsdag.... Ne men helt seriöst, idag ska jag faktiskt inte klaga utan se det ifrån den positiva sidan. Att jag höll ut hela veckan och slipper gå imorgon, alltid något.

Så morgondagen består utav träning och solning. Vilket verkligen behövs båda två. Och påtal om träning så har det inte blivit så mycket utav det den här veckan, utan kände för att ta det lite lugnt. Rätt lätt att jag tröttar ut mig själv annars och det vill jag inte. Så nästa vecka drar jag igång igen med, 3 löpass i veckan gånger 5km, yoga och step/boxingpass. Känner mig redan pepp och uppvilad. Sommaren 09 (H)

Och helgen ser fin ut den också, med mycket mys, mat och mys. 


                                                                                                                       Daniella                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test