plugga sönder

He, has, ha, hemos, habeis, han är det ända som snurrar i mitt huvud just nu och mer utav verben tycks verkligen inte gå in. Jag lägger ner det här nu och nöjer mig med att jag har gjort klart allting som behövs den här veckan och är grön till på fredag, Skönt! Det börjar rulla in mer och mer just nu i skolan och inte blir det bättre när humören börjar tryta, även mitt. Men men om nu alla djuren i skolan kämpar på så kommer vi klara det här. Man är ju alltid negativ till mycket läxor men på något vänster lyckas man alltid klara av det!
 Hatar även onsdagar, speciellt idag. Tjock vinterjacka, 40 böcker, 2 väskor, en tung dator och massa idrottskläder, mycket folk på tåget och alla ska in samtidigt eftersom annars kanske tåget åker utan dom (?) massa lektioner, trött, hinner inte träna så mycket som jag vill, vill sova, vill vara med Affe, tjejerna vill jag ha en riktigt lyckad partykväll med och just nu känner jag att den här bloggen värkar gå ut på att klaga så nu lägger jag ner det här...

Daniella

Kommentarer
Postat av: lina

alla djuren ska klara av det, helt klart :)

2008-10-08 @ 21:56:23
URL: http://linafreij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test