Så ligger det till gott folk



Nu är det såhär att jag är trött på positiva och negativa grejer och jag antar att ni är trötta på mitt tjat om positiv och negativ hela tiden. Men det är så här det ligger till, jag är negativ på bloggen, troligtvis kommer jag alltid att vara så för jag skriver som det är och hur jag känner. Tycker ni det är tråkigt, fine. Men dom anonyma behöver ju faktiskt inte läsa om det nu är så att dom deppar ihop totalt. Ingen ska ta åt sig av det här för dom som jag vet tycker det har jag skämtat med och visst kan jag hålla med om att jag inte alltid är glad. Men det är dom anonyma jag stör mig på, ni, ta åt er!
Och nu är det problemet hur världen och jag ska inte nämna positiv och negativ mer!


En dag i skolan kvar och det känns faktiskt rätt hyffsat, nee nu ljög jag, det känns riktigt jävla bra! Dagen flöt på trots att det har varit lite smått segt. Efter skolan var det meningen att jag och läxböckerna eller snarare rättskunskapshäftet skulle ha en trevlig eftermiddag tillsammans, men så blev det icke! Jag skulle gå in för skolan...

Men nu, helt ärligt, seriöst och 100 procentigt ska jag faktiskt ta tag i det, blir att plugga fram till 00.00 för att sedan sova, ställa klockan på något tidigare även fast vi har sovmorgon och plugga då. Sen får det helt enkelt duga.

Daniella

Kommentarer
Postat av: nadine

Det gör inget för mig om du är negativ, jag tycker om att läsa din blogg ändå!

2008-10-16 @ 22:58:42
URL: http://nadinesincic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test