4/10

Dagarna rinner iväg och jag hinner inte med bloggen just nu, ber om ursäkt för det! Men nu har jag tagit mig själv i kragen och sätter mig ner och skriver ett inlägg, den ni. Som sagt så går tiden fort och det känns inte som om jag hinner med allting som jag egentligen vill, Och nu när jag tänkte skriva lite om dagarna blev det helt stopp, kommer inte ihåg någonting jag har gjort?

Men gårdagen spenderades iaf först med ett besök hos sjukgymnasten, och jag blir så trött på svensk sjukvård som lägger tiden 8,00 på morgonen när man för det första är ledig, och för det andra när dom ändå bara vrider och trycker på knät och skickar mig vidare. Men nu har jag iaf fått tid för att åka och magnetrönka och efter det kanske det blir operation, äntligen! Efter det blev det solning, hem, fix, och sedan hem till Affe och där va ja hela kvällen. Myspys.

Idag är den än så länge är det rätt oklart hur det blir, men så som det ser ut än så länge blir det iaf fika på stan med 3 muppar och ikväll får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test