5/10

Gårdagen blev hyffsat lyckad om man bortser endel smågrejer, men inget som störde mig direkt

Det börjde med att jag ringde och väckte Affe och körde upp honom för att duscha och äta så att han kunde komma till mig, Ner till stan och fikade med Annie och Jeff för att sedan fixa lite inför kvällen. Senare blev det till att åka hem till Sara på förfest med henne, Oscar, Jeff, Annie och såklart Affe. Och igår såg man tydligt vilka som klarar mest, haha stackarna. En lång och seg vandring upp till phille där vi möttes av väldigt blandat folk. Men jag tycker det blev rätt lyckat i alla fall. Avslutades som alla andra kvällar med sibylla och sen så följde jag Affe till tåget.

Idag är jag inte lika pigg som igår, men det funkar. Så snart åker jag till Lovisa och är där hela dagen, och ikväll ska ja städa clabris och plugga, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test