1 vecka

Jag har sagt det förut...Och jag säger det igen, jag ska bli nyttigare! Hur svårt kan det vara? Jag vet ju att jag kan egentligen! Utan godis i veckorna och sen får jag äta antingen på lördag eller söndag, seriöst!? Jag måste ju klara det, jag höll ju för fan upp med godiset i över ett år en annan gång! Så nu, nu ska jag iaf klara den här veckan och imorgon blir det att cykla en mil på morgonen och sen springa spåret när jag kommer hem. För det måste helt klart bli ändrig på det här.

jag ska uppdatera för mer information, ifall ni ska mobba mig för att inte äns klara en vecka, eller hur det nu går.

Önska mig lycka till, det behövs...

Kommentarer
Postat av: Linn

lycka till! men det klara du aldrig! :D

2008-09-14 @ 22:34:39
Postat av: sofia

lycka till, jag tror helt klart att du klarar det!:D

2008-09-15 @ 09:32:36
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: robine

haha vet du varför du klarade det ? jo för att du njöt av att stoppa i mig godis ;)

2008-09-21 @ 22:11:36
Postat av: Daniella

HAHAHA, de minns jag inget om :)

Men det var ju inte direkt så att jag tvingade dig, vi bara lekte hitta-rätt-färg-på-godisbjörnen ;)

2008-09-22 @ 09:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test