15sep

Seriöst bloggande här, har rast och tänkte att jag kunde skriva lite smått. Och med det menar jag i stort sätt inget alls.

Sitter och väntar på att Naturkunskapen ska börja, och går man på tbs så går alla in i klassrummet 10-20 min tidigare än vad man ska göra. För att för det första få en bra plats så att man kan sitta in på msn och bdb, slippa lärarens frågor och sist men inte minst... jaa att det inte finns något annat vettigt att göra. Borde plugga nu, för vi har läxförhör men känner att man egentligen har endel kolla på alla celler, så det sket sig.

Godiset ja, de skulle jag uppdatera om, och än så länge, sisodär 12 timmar har jag klarar mig. Kul för mig, men om man tänker efter att det faktiskt är folk som har bjudit mig och tackat nej så är det bra. Så det har ska jag klara!

nae, nu ska ja tillbaka till dom andra nördarna för snart börja lektionen igen, och påtal om lektion så är det våran sista för dagen, slutar 2 idag. Kan inte bli bättre! Efter det blir det stan med annie, och sen spåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test