17sep

okej, nu kör vi det där längre inlägget idag då som jag nämde igår i all hast. Men det negativa är att jag helt har glömt bort det viktiga jag skulle skriva, och det var även det som hela inlägget skulle handla om. Gud vad viktigt det måste ha varit (Y) Så nu improviserar vi vilt här!

Dagen både igår och idag har varit mycket påfrestande, att hinna med att gå en full dag i skolan med ytterst lite raster, vara aktiv, lyssna och ta till sig på dem 3 timmars lektioner man har, ta sig till och från idrottslektioner. Hinna i tid till tåget både på morgonen och eftermiddagen. Plugga när man kommer hem, hinna med att vara duktig och träna hemma och att även kunna vara social med sina föräldrar så att inte dom får ryck på en är inte alltid lätt. Det känns som om det är väldigt mycket just nu även fast jag vet att vi har det väldigt slappt. Inte alla som har fredagarna fria. Så jag antar att jag inte ska klaga!


Fantasin börjar sina så jag antar att jag borde plugga lite till, bättre än att lägga tid på det här. Kommer ändå ingen vart, så ett långt inlägg blev det inte idag heller.

Och förresten så har jag klarat mig utan godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test