24 sep

Känns bättre än igår iaf och tack alla <3

Skolan idag och även fast det var skapligt segt så klarade vi oss igenom den. Fick se skolfototo och det gjorde ju inte direkt min dag. Efter skolan blev det hem till Affemys och vara där, och kom nyss hem ifrån honom. Min dag i korta drag.

Helgen ser ljus ut och jag längtar. Vi inviger den imorgon med gusto och idol vi TBS tjejer. På kvällen blir det att packa lite smått för att sedan bege mig av till Sthlm dagen efter med Mamma och Pappa. Ska göra stan, bo på hotel och kika teater, det blir nog lite mys. På lördags kvällen vankas det fest med mycket bra folk och känner mig pepp påt! Ni hör ju själva vilken toppen helg jag har framför mig, precis vad jag behöver!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, och inlägget blev det pannkaka av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test