brinner för bloggen?

Har fått något lustigt sug efter att skriva blogg hela tiden, okej. Hela tiden var väll att ta i eftersom jag fick känslan idag, men jag känner att jag har så mycket att skriva och jag vill skriva om all min träning som jag ska dra igång med nu, hur det går med maten och med skolan. Bra eller dåligt? Det avgör bara ni.

Men som sagt, träning och nyttigare. Jamen tjena det har ju funkat galant än så länge. Inget godis och är just hemkomen ifrån spåret. Och till mat beställde jag något lite nyttigare som består utav grillad kyckling och sallad, mums! Efter käket får jag ser om jag drar milen på cykeln eller om jag tar mig ut på lite powerwalk.

JAG ÄR PÅ G!

Och förresten sa någon nått om att  jag har sovmorgon till halv 1 imorgon....

Kommentarer
Postat av: sofia

jag blir så jävla imponerad på att du är så motiverad och faktiskt gör det, go for it !

2008-09-15 @ 18:32:11
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test