Helg

Helgen är påbörjad och det känns helt klat godkänt!

Slutade tidigare idag pågrund utav mina kära mage, hem och knarka ipren och sedan blev det ner till station igen för att möta Affe. På köpet träffade jag några andra vimisga tjejer, glada var dom iaf och det är det som räknas! Hem till mig, kollade på tv, en dålig film, och lyssnade på musik även fast jag tror att han ville strypa mig när som helst, den killen alltså :) Mysigt som vanligt! Kollade såklart på Idol med, och behöver jag säga något mer? Nee! =) Nu blir det sängen för imorgon blir det upp rätt så skapligt även fast vi är lediga, utnyttjar Gratis saker till 100, det är bra de!

Och endel har abosult inget innanför pannbenet, Tummen upp för det! (N)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test