Helgen

Minst sagt fartfylld helg! Det började som sagt med en resa till sthlm på fredagen som jag har hunnit nämna ett antal gånger. Tog det lugnt och slappade på hotellet innan det blev teater på kvällen. REA kollade vi på och jag tycker att den var godkänd även fast det var mer mamma och pappa stil på det hela. Dagen efter blev det shopping för hela slanten och till min besvikelse så hittade jag bara en stickad kofta och ett par skor. Ska jag erkänna så var det mitt  fel för jag var på dåligt humör och orkade inte gå på stan, bra dag jag valde att känna så på (Y)  Seg resa hem och jag sov i stort sett hela vägen.

Hem och packa och sedan åkte jag till jonna där några utav tjejerna var. Inte ett dugg pepp men det ändrades rätt snabbt, rullade in mer folk och kvällen flöt på till och börja med. Även fast den inte slutade perfekt och endel är dumma i huvudet så tycker jag att överlag blev det en lyckad kväll!

Idag vaknade vi upp lite folk hos jonna och fixade iordning litesmått. Även fast jag inte bidrog så mycket till det. Nu sitter jag på Clabris och ska städa och sedan kommer nog Affe. Mys hela kvällen. Och spanska....


Och jag är glad nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test