mys

Det går verkligen inte för mig att fixa min blogg, jag är helt enkelt för trög. Förstår inte ett piss bland alla koder och inte vågar jag ta bort eller pröva mig fram heller för då förstör jag väll hela skiten. Så just nu är den vit och...Tråkig.

Efter skolan blev det ner till Gusto och sitta där i ett par timmar, prata av sig behöver man alltid. Blev smoothie och bulgur sallad, men det nyttiga sprack när vi kom hem till Annie då Bille,Balle och Bulle kom med fetaste godispåsen, det tackar vi för! Nee, men vad är en härlig myskväll utan godis? Så jag antar att jag får leva med det och springa av mig det imorgon. På tal om imorgon så åker jag ju till sthlm. Och ska jag vara ärlig så minskar lusten mer och mer. Det känns som om jag heller vill spendera min fredag med tjejkväll hos Jonna, vilket var 100 år sedan vi tjejer gjorde! Men måste man så måste man så jag antar att det bara blir till att bita ihop. Och om jag har tur och är riktigt snäll, och jaa, pappa är på bra humör så kanske jag kan snylta åt mig lite kläder och skor, och det tackar iaf inte jag nej till!

Nu funderar jag på att börja på min uppgift som vi har fått från togga, hör och häpna allihopa! Men det krångligaste blir nog att få tag på faktan, eftersom den just nu ligger och sover. Pappas företag står på listan och inte kan man skriva uppgifter utan källor. Jag får fixa det på något sätt, eller om jag helt enkelt skiter i det, fan då. Jag skulle ju vara duktig.

Aja, en tur i spåret, packa och en bra bit över vad jag föredrar till biltur står på schemat imorgon så jag antar att jag ska stänga ner det här nu.

"Lyckan ligger alltid närmare än vad du tror"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test