oh hot damn

Jag vet fortfarande att jag är dålig på att blogga, men jag försöker när jag får tid, vilket inte värkar vara allt för ofta om man kollar på resultatet. Men men.

Tiden går fort när man har kul brukar man ju säga, och det stämmer ju så jäkla bra. Skolan flyter på även fast det börjar kännas nu att man faktiskt måste jobba också. Men klassen står för den bra och roliga delen. Det ända som inte är så bra just nu är engelska redovinsningen på torsdag, naturkunskapen imorgon och att jag är sjukt onyttig hela tiden. Men det blir det ändring på nu när min förkyldning börjar försvinna, så imorgon blir det spåret kan jag lova! 

Helgen har sett ut på följande sett; Min fredag spenderades mycket kallt uppe i ishallen med lite trevligt folk, skulle åkt till robine men var jätte seg så det bliv till att åka hem och äta lite gott med mamma och pappa och sen gå och lägga mig tidigt. På lördagen tog jag det lugnt och sedan vid 4 blev det att ta tåget till Vikingstad och hem till Affe. Mys med tv lite film och tyvärr att han slog mig i tvspel den pysen!  Sedan hem och somnade i sängen med kläder och hela faderullan. Mysig och skön helg och det känns bra att bara ha tagit det lugnt.

Idag har jag bara varit och städat clabris, och just nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem, dör av hunger. Sedan ska jag ta mig ett skönt bad och efter det består kvällen av plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test