Rädd som ett as

Var precis det jag var idag. Skulle nämligen vara lite duktig och åka upp till spåret idag efter skolan. Klockan hade dragit iväg och den var runt sju. Inte tänker Daniella på att det blir mörkare om kvällarna inte, utan det kom hon på när hon hade kommit en liten bit in i skogen och skulle springa igenom tunneln. SJUKT vad läskigt det var och jag bara måste ha sprunigt det på en utav mina bästa tider idag, lite tråkigt att jag inte tog tiden. När jag kom fram så var jag helt slut och jag som hade plannerat att springa 2 varv idag, men som sagt var helt slut och hela jag skakade, lyckat! Men nu vet jag vad jag ska göra för att inte slöa mig igenom spåret iaf.

Ny vecka, nya tag. Eller rättare sagt, Ny vecka, ännu mer seghet. Känns som det blir tyngre och tyngre det här med skolan och det är inte lika roligt längre. Ligger efter i matten och det värsta är att jag inte fattar någonting. Vi har 2 prov spikade och en uppsats. Och när vi ändå är inne på prov så är ett utav dem spanska prov, och vad betyder det? Joo hej IG och Hejdå bättre betyg! Inte kul inte men jag antar att det bara är att kämpa, blir inte bättre av att jag klagar och skjuter undan det mer och mer.

Efter skolan blev det en snabb runda på stan, men inte hittade jag någonting, eftersom jag hade en liten Annie på 3 år efter mig som tjatade om fika, som dessutom jag fick bjuda på, tack för den. Men när klockan slog den tiden jag egentligen gick och väntade på knallade vi bor mot frissan, fixade och trixade och nu är det bättre igen!


Nu blir det en dusch, sen måste jag plugga matte och efter det skriva på uppsatsen, tur att vi har lite sovmorgon imorgon iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test