Stressigt

jaha då sitter man här igen, eller rättare sagt på Clabris. Och ska jag erkänna så har jag faktiskt rätt så jätte brottom men jag orkar inte skynda på. Lite damm här eller där skadar ingen. Jag ska nämligen på dop idag, och här sitter jag, i mjukiskläder, rufsigt nyvaknat hår, inget smink och ser allmänt trött ut, blir att lägga i 5:ans växel sen.

Helgen har sett riktigt bra ut, Började med att gå på stan och käka i fredags med lite tjejer, träffade mycket trevligt folk under tiden med! På kvällen blev det fest i strålsnäs med lite förfest hos Annie innan. Det slutade med att jag fick ringa mamma så hon fick komma och hämta mig och Lovisa. Fick sällskap av Crull, Herman och fille. Och jag säger bara CRULL, hahahaha, Sjukt kul!
 Lördagen tog jag det lugnt hela dagen, städade lite smått och plockade. Va även hos Annie en stund och pratade av mig. Senare på kvällen kom Affe, kollade på film, tv och bla bla som vanligt. Och jag tror inte han tyckte jag var så rolig, stackarn!

Och idag som sagt, blir det dop. Det bästa med det är noel, saknat min sötnos!

Förresten allihopa! Klarade en vecka utan Godis, glömde till och med bort att jag fick äta igår. Så bara för att jag kom på det idag så måste jag åka och köpa Godis sen och ha i bilen. Sen är det bara att klara en vecka till, Så nästa söndag är det uppdatering på godisfronten igen. Inte nog med det så va ja ute och sprang spåret alla dagarna som jag hade tid, det vill säga 4 dagar, och nästa vecka börjar spinningen med, Känns skönt att komma igång med min och mammas höst/Vinter/vår träning igen. Så nu Daniella, nu tar vi i lite till!

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh va duktig:D

2008-09-21 @ 12:16:12
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test