11/4

Får börja med att ta och önska alla en riktigt trevlig påsk!

Förrgår och gårdagen har varit två riktiga Lai dagar, Vi har kollat på film med lite folk, var på donken, gått runt nästan hela mjölby och letat efter min fina cykel som har blivit stulen, käkat glass vid ån och bara tagit  det allmänt lugnt. RIktigt nice, även fast hon är liten, kommer ifrån lkpg och kan vara en pain-in-the-ass ibland ;)

idag kommer släkten hit och då blir det påskmat och ägg letande, som vanligt vet jag att dte är jag som kommer att hitta mitt ägg sist, så är det alltid! Fattar inte varför, bara för att jag är minst så ska väll inte det påverka mitt äggletar sinne? aja..  Imorgon tror jag dagen blir likadan, fast med den andra släkten, får se om dem kommer ihåg min födelsedag också som dem inte har firat sen i oktober, kul att bli bortglömd!

Påtal om cykeln förut som blev stulen, om någon är ute och går så kan ni ju gärna kika lite efter en svart damcykel, pakethållaren och framlyset är sönder och det är ett finskt märke i guld, så den är rätt lätt att känna igen, tack!




Här har vi Robine på pärlan :(

Daniella

ps. Nadine har varit framme och pillat på bloggen igen, thanks! ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you are paine in the asss ;) <3

2009-04-11 @ 13:05:07
URL: http://victorialaii.blogg.se/
Postat av: VictoriaLaii

aa iof, det har du rätt i babe .vem kan mostååå ;) <3

2009-04-11 @ 13:22:21
URL: http://victorialaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test