13/4

Lai är sjuk, tro inte på hennes senaste inlägg. Hon skriver så otydlig, inga klara ord och meningar. Om det var så att jag fällde någon utav dem där kommentarerna så var det inte i mitt medvetande, klockan var nästan 2, ni förstår mig va? Tack! Pain-in-the-ass gånger 1000....

Jag har förövrigt panik/damp och jag vet inte vad just nu, planerna igår var nästan firrade tills allt blev jätte fel, så det slutade med att jag och Lai tröståt och lyssnade på Love story. Sova gjorde vi ju inte heller..
Och planerna idag var fixade med så jag gick upp jätte tidigt för att hinna med allting, men nej nej, klart det inte blir bra idag heller. Jag är arg på att inget går som jag vill nu. Lai kommer sen iaf, får la hoppas att vi kan avbryta Annie i hennes pluggande och få med henne på något kul. Kul ja, vi ska vara i mjölby.

Nu går jag ut och går, snabbt, långt och länge.

Daniella

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-14 @ 11:36:13
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test