18/4

Måns möller kom som sagt till skolan i torsdas, han var bättre än förväntat och fick in ett par riktigt klockrena kommentarer! Ni som inte var där missade något! 

- Jäkligt ful bild må jag säga, men rätt fräna är vi ju


Fredag - Studiedag, Gud vad jag pluggade på dagen! Med andra ord inte ett piss. Jag var därimot ute och gick och testade det nya chippet i skorna, min runda som jag brukar gå var till min besvikelse kortare än vad jag trodde, aja!
Sedan blev det att dra sig in mot lkpg med Maria, därifrån fick vi sedan hjälp utav ett par småkids till stureforsbadet där vi stekte rätt så rejält! Sedan drog vi oss vidare till Lokalen som Peder hade hyrt. Där dansade vi galet och tack alla!

- Vädret har ju varit för bra den senaste tiden!



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test