20/4

Hade tänkt att skriva hur många dagar det är kvar i skolan, men jag orkar inte räkna.. Men några är det iaf! (Y)

Men iaf, igår var det en riktigt slapp dag, vaknade upp med Laisan bredvid mig och efter mkt om och men drog vi oss ner och städade lite på jobbet, tack för hjälpen honey! Åkte efter det direkt ner till daves och flötade, as usual på söndagar. Ångesten kröp sig fram efter det och jag drog upp till södra och löpte 2 varv i spåret. Slappt resten utav kvällen
 Dagen idag har nästan sätt likadan ut, förutom att vakna upp bredvid lai, flöt, städande, men annars så. Om man plusar på skola och sjukhus också då såklart.

Tack för mig
Daniella

Kommentarer
Postat av: måns erkers

scrolla ner lite och se om det är samma skit du har då;)

för mig räckte det med skolsyster, hon var stensäker på att det var det!

2009-04-22 @ 22:00:38
URL: http://erkers.blogg.se/
Postat av: måns erkers

försöka anstränga benen så lite som möjligt.

hålla dem varma, det får inte va kallt där du har ont.

smörja in med typ zon eller ipren salva,

och om det blev värre skulle jag komma tillbaks till henne.

Det kan funka att gå till ett proffs och få det bortmasserat också!

2009-04-22 @ 22:07:47
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test