22/4

Tbs är en skola mina kära läsare, jag har/haft läxor 3 dagar i rad nu och jag har varit tvungen att plugga i alla fall lite (mkt lite) varje dag, det börjar ta sig! Men funderar fortfarande starkt på om det är värt ett byte i alla fall? Katedral? Kungshöga eller kanske ljunkan? Jag är öppen för förslag om någon vet nått. Samtidigt så blir ju skolan vad man gör den till, jag kanske helt enkelt är väldigt dålig.

Annars flyter livet på, jag pluggar (höhö) tränar, och resten förblir en hemlighet. Imorgon har jag spanka förhör med ALLT som vi har gått igenom i gramatiken och en presentation om mig själv i 2 min muntligt inför klassen, tur att klassen imorgon består utav endast ca 8 personer. Om det nu kallas klass då? Snarare liten grupp. Men läskigt kommer det säkerligen bli, jag är så jäkla barnslig! Efter skolan blir det träning och sedan sängen tidigt för att tagga Engelska np på Fredag. Mycket taskigt att lägga det halv 9 på en fredag när vi ändå får vara lediga då. Världen är inte rättvis..

Helgen? Jobba ska jag göra, att jag ska. Blir på Cloetta med lite tjejer ifrån skolan och Lollo är min gud som fixade det, pengarna behövs till i sommar om jag ska komma ut på den där jäkla Sverige bilresan som kusinerna Claesson/Olofsson ska ut på. Vilket liv det kommer bli! Resten ut av helgen är väldigt oklar, några småplaner som man hoppas kommer att bli av!


Saknar mitt gullunge till gudbarn också, den andra pluttan också såklart!
Daniella

Kommentarer
Postat av: julia

jag har ju erfarenhet av både kungshöga och katedral och jag rekommenderar kungshöga! kanske inte så livat men katedral är heeaaavyyy plugg. fast jag vet ju iof inte vrf du vill byta.. :P

2009-04-22 @ 23:02:41
URL: http://juliaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test