9/4


Lovet har dragit igång och jag kan inet säga annat än att det just nu är en dag i taget man tar. I förrgår åkte vi upp till Jonna och Davids stugor några stycken och det var väligt roligt tycker jag allt, grillning, bad i tunna, bastu, skratt, film, bus och mycket mer, det tackar vi kusinerna Karinkanta/Nelly för!
Igår drog jag och Annie in till lkpg på kvällen med g och ebay och en kompis till dem och kollade på bio, Kenny begins blev det och det var ju förjävla skön, har man cp humor så ska man kolla på den! Avslutades med en snabb donken och sedan hem och sova efter en mycket lång dag!
Idag vet jag inte ritkigt vad som händer, men nått kul ska vi se till att få te!


Lite bilder ifrån Åtvidaberg

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test