dsfrfg

Kollade igenom min garderob förut, hade tänkt att städa den lite smått med det var allt för stökigt för att orkas ta tag i, det får bli på söndag istället. Testade ett par jeans som jag en gång i tiden kunde ha på mig, eller för rättare sagt ett år sedan ungefär, lite mer kanske. Kommer inte i dom nu, men jag ger mig fan på att jag ska komma i dom tills skolan börjar igen i höst. 16 veckor ungefär. Påmin mig att jag ska säga hur det gick sedan, för om jag inte lyckas ska ni fan i mig ge mig ett straff, kanske äta något riktigt äckligt, springa till linköping eller hoppa från tågbron ner i vattnet!

Förresten, 16 veckor är ju sjukt lite, kommer gå jätte fort. Med det menar jag nu inte som en ursäkt till att jag säkert inte kommer att lyckas, utan att skolan snart börjar igen. Det har gått 18 veckor sedan nyår. Nyåret känns som om det var igår... Skolan börjar snart igen alltså...?


Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test