11/8

Igår blev det jobb på travet för andra gången. Vet inte om jag ska säga att det gick bra eller dåligt. Jag fick vara själv den här gången och det var stressigt vill jag lova. All korv tog slut vid halv nio, och sista loppet går väll ungefär vid tjugo i tio. Ett tag där var jag både idiot och dumhuvve, för allt var ju mitt fel...? Men det gick i ett hela tiden och det löste sig sen, så det vart bra tillslut! 

Och det här med sommarlov, jag har ställt om mitt dygn och försöker ställa tillbaka det. Går det bra? Neeeeeeeee.
Har ställt klockan på tio nu både igår och idag, och nästa vecka tänkte jag ställa den på nio, så att jag kommer in i lite vanor. Men jag somnar ju om till tolv i alla fall, det är omöjligt att hålla sig vaken. Så skolan nästa måndag kommer bli tuff.


Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test