USA

Okej, hörde att ni ville ha lite USA bilder. Let´s go, mer än ett halvår senare, men klart ni ska se lite utav världens land gott folk!



































Okej, det känns inte rättvist det här. Vi har upp mot 1000 bilder ifrån USA resan men man kan ju inte lägga in alla. Nu när jag väl började att lägga in så upptäckte jag att jag vill visa er allt. I alla fall allt vi var med om, men det tar en förjävla tid att lägga upp allt. Förklaring orkar jag inte skriva under bilderna men ni förstår säkert. Det var jävligt bra där borta har jag kommit på. Och jag biter mig själv för att jag inte uppskattade det. Men som tur vad har jag bilderna, och minnena. Och drömmen om att åka dit om 2 år och förhoppningsvis stanna, men då är det snarare LA, se upp!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

va fina bilder :O

2009-08-01 @ 22:49:56
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test