Dom senaste dagarna (veckorna)

Jag har en hel del att berätta sen sist jag kollade in, som vanligt. Allt ifrån en tripp till Falkenberg, en katt som just nu bor i våran bastu och att jag skaffat ett till jobb, även helgens bravader och sen skolan. Fan vad jobbig det blev.
Blir lite pics och text, det får duga.




Förlåt Ronja, kan inte sluta garva åt bilden.
Vi kom dit på onsdag, rätt sent på eftermiddagen. Slog upp tälten efter en stunds letande efter camping.
Vi skulle känna oss sm hemma, och det gjorde vi. Dom hade ju personalfest så ingen incheckning.



Grillade ute på någon ö. Känndes som om det tog 30 min att ta sig dit för man fick klättra på en sten mur.
Men dit kom vi, grillen tändes och det blev korv tills det började regna.





Sedan blev det kort i tältet resten utav kvällen. Vädret var inte direkt på vår sida.
Dagen efter har jag inga bilder ifrån, men eftersom det var personalfest dagen innan som sagt betydde det ingen incheckning, varför då utcheckning tänkte vi.
Vi begav oss en sväng mot Halmstad. Nu hade vi ju sparat pengar så det blev Fin middag på Harrys och sedan åkte vi hemmåt. Trevlig lite tripp!

Okej, och nu till katten. För att göra en jätte lång historia kort så är det så att mamma hjälpte en kattfamilj, tyvärr dog en utav dom =/ Och en utav dom hamnade hemma hos oss. Katthemmet har inga platser så den får förtillfället bo nere i våran bastu alltså. Jätte söt, men jätte rädd.



Mamma trixar



Missen då



Helgen vet ni kanske, om ni inte vet kolla Jonnas och Lais FB. Det var trevligt, även efter alla omständigheter.
Och sen en sak ni tjejer som läser bloggen, skulle behöva pengarna för maten (A)
Tack alla för en nice kväll i alla fall :)

Och idag var jag inne i Linköping och fixade äntligen håret, blev bra och ljust.
Slog sönder ett par timmar på stan och gjorde av med ett par hundra, på världens finaste lila adidas tröja!
Sedan in till tornby för jobbintervju på Donken. Det gick galant och jag fick jobbet. Hans sista ord var; Välkommen till Mc donalds Branschen, och jag blev fan överlycklig, haha.  Mina pengar är fixade och vi drar till sälen i vinter brudar! :D



Både färgen och håret gör sig inte rättvist på bilden. Men mmmmmmm på tröjan i alla fall!

Nu har ni fått ett tillräckligt långt inlägg. Så nu behöver jag inte blogga på14 dar igen.
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Takc daniella! Du kunde ju iaf sagt att jag föreställde näcken! Dt hade förklarat en hel del. Tack daniella. Tack ;)

2009-08-20 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test