16/12

Det är så jäkla segt att jag hae gått och blivit sjuk igen. Nu var det inte alls längesen och jag tycker faktiskt det är riktigt konstigt att jag kan bli sjuk med tanke på hur mycket frukt och grönsaker jag äter. Riktigt surt!
Så jag blev hem skickad ifrån skolan utav Agneta (inte för att jag inte hade tänkt gå hem egentligen). Men som tur va så hade jag ju en gullig person som kom över några timmar med halstabletter, vitaminer och servade mig med en hemmagjord huskur mot ont i halsen, och sen att någon tyckte lite synd om en gjorde det hela mycket bättre!

Ikväll borde jag plugga, men som det ser ut nu så blir jag hemma imorgon med. Så det känns inte så viktigt för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test