1/2

Okej, fredag morgonen spenderades på sjukhuset i motala. Oj tänkte ni då, och jag skrattar lite gött åt er och säger att jag bara skulle kolla till knät och skaffa ett mega knäskydd. Därefter åkte jag direkt till linköping för lite fix och trix med Annie. En runda på stan hinner man ju alltid me di nödlägen också.
 Kvällens planer började hemma hos Malin med lite godis och prat. Sedan drog jag och Annie iväg på andra äventyr. Även fast det var väldigt rörigt ett tag!

Lördagen var seg, och spenderades i sängen med Annie och chips och dipp. När kvällen började närma sig fixade vi oss lite granna och drog in till lkpg en gång till. Denna gången var det laserdomen som stod på schemat och vi hade redigt kul. Även fast humöret gick upp och ner och endel (nämner inga namn... cääääning!) fuskade hela tiden. Men jag tackar alla för en lyckad kväll!

Idag, ut och gå, städa, plugga och framför allt, lägga mig tidigt!

Daniella
Februari har börjat, nytt liv, ooohja

Kommentarer
Postat av: sofia

det är lugnt, men tack :)

2009-02-01 @ 19:52:24
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test