13/2

Sportlov, och det känns underbart!
Nästan allting klart i skolan, bara lite mindre än en halv uppsatas men det fixar vi till på söndag. Känns skönt att få börja om med nya saker sedan efter lovet. Och då måste jag även gå in för det lite mer känner jag.

Dagen spenderades med 2 timmar i skolan, en föreläsning om UF-företag. Sedan drog jag och några tbs-tjejer vidare till platå där vi skulle bli fotade av nordic fasihon. Det var riktigt kul att bli stylade och fixade, men bilderna behöver vi inte snacka om så jag köpte inte några. Men på köpet fick man en fest look så varför inte utnyttja den tänkta Annie och Daniella som drar in till Lambo ikväll för lite ståhej. Får se vart kvällen leder!

- Bilder kommer
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test