19/2

Lovet har varit sjukt slappt än så länge. Så det är en utav anledningarna därför jag inte har skrivit. Har mest tagit det lugnt med annie, emma, ella och malin. Kollat på film och degat.

(Snygg paint bild!)



Dagen spenderades en hel del med Annie, Andree, Jesper och Jeff. Och det är sjuk så mkt syskonkänsla det är mellan oss. Ena stunden bråkar vi som småungar, tjaffsar, slår varanndra, retar varanndra. Och ena stunden har vi jätte kul, skrattar, är omtänksamma. Hat kärlek till tusen för att aldrig att vi inte skulle vara med varanndra. Det skulle jag inte kunna tänka mig. Vi har hållt ihop länge, genom mycket. Och jag skulle helt ärligt inte klara mig utan er. Ni är FÖR bra!

Daniella

Kommentarer
Postat av: Jesper

du har så rätt , det är exakt som syskonkärlek ;)

2009-02-19 @ 17:29:40
Postat av: annie

aa syskonkärlek ja, stämmer bra ;)

2009-02-19 @ 20:25:39
URL: http://robinebremer.blogspot.com
Postat av: Andree

Kan inte säga emot :)

2009-02-19 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test